Qamal Md Yusof

22 Flips | 5 Magazines | 1 Following | 4 Followers | @ujangnogrie9 | Keep up with Qamal Md Yusof on Flipboard, a place to see the stories, photos, and updates that matter to you. Flipboard creates a personalized magazine full of everything, from world news to life’s great moments. Download Flipboard for free and search for “Qamal Md Yusof”

Tanyalah Ustaz

Suami itu beruntung apabila dia memiliki seorang isteri yang beragama, baik akhlak, taat, tidak degil, pandai melayan suami, serta manis mulutnya. …

Info Majlis Ilmu Ampang-IMAN

Log In or Sign Up to View

This Facebook post is no longer available. It may have been removed or the privacy settings of the post may have changed.

Saya Cintakan Allah Dan Rasul

Rose Aleeya

Tanyalah Ustaz

Orang yang mempunyai hati yang bersih dan kuat sentiasa tabah dengan dugaan yang dihadapinya. Biarpun ditimpa musibah dia tidak pernah mengeluh. …

R4BIA

Aku Tak Solat....Tetapi Aku Berjaya...<br>(Muhasabah Diri, baca sampai habis :) )<p>Kita tahu bahawa ilmu itu cahaya, dan tidak akan memasuki hati-hati yang …

Tanyalah Ustaz

Hati ini senipis tisu. Sering terhiris,sering terluka. Terkadang, hati ini tidak cukup kuat untuk menghadapi tiap ujian & dugaan dalam hidup ini. …

Tanyalah Ustaz

Kalaulah pahala tu boleh nampak macam DUIT, dah lama orang BEREBUT-REBUT nak PAHALA... Tapi ALLAH sengaja menghijabkannya untuk melihat berapa ramai …

Tanyalah Ustaz

Dimana kita berada Allah Maha Melihat, Apa yang kita buat Allah mengetahui, Setiap apa yang kita ucapkan Allah Maha Mendengar<p>Sebelum nak buat apa2, …

Tanyalah Ustaz

Cinta kita akan lengkap sekiranya kita semaikan cinta kepada Allah, pada Rasulullah, al-quran dan ilmu, para ulamak, ibubapa serta diri …

Revolusi Anak Muda Malaysia [ R.A.M.M ]

kerana 20sen yang korang hina sangat tu..jangan hina orang yang berkira tentang 20sen.<p>"Besar mana pun kedudukan, pangkat, tangga gaji, muda atau tua, …

Tanyalah Ustaz

Cinta Syria Malaysia - CSM

INFO. P/S : mesti semuo tongah nengok jari semasing an an an. kikiki. k