Matt Abadi

75 Flips | 2 Magazines | @abadisalikin | Keep up with Matt Abadi on Flipboard, a place to see the stories, photos, and updates that matter to you. Flipboard creates a personalized magazine full of everything, from world news to life’s great moments. Download Flipboard for free and search for “Matt Abadi”

Imigresen: Saifuddin beri kerjasama, patuh larangan

Setiausaha Agung PKR Datuk Saifuddin Nasution Ismail dilarang daripada memasuki Sarawak sebaik tiba di Lapangan Terbang Sibu, pagi ini.<p>Ketika …

Macam ni sahaja rujukan untuk mengaitkan MH370 seolah-olah terhempas...

::SENYUMAN PEJUANG YANG DIJATUKAN HUKUMAN MATI::: Dr. Sofwat hijazi (kiri sekali) antara 529 anggota ikhwanul muslimin yang dikenakan hukuman mati.. Hukuman mati didunia, pihak mahkamah barangkali tidak ingat mereka juga akan di adili di 'mahkamah' nanti.

Shahrol Shiro

CEO MAS: Hancur luluh hati saya

SEPANG - "Hancur luluh hati saya apabila mengenangkan kesedihan tidak tertanggung yang dialami keluarga terbabit dan tiada kata-kata yang dapat …

Tak mungkin, kata waris keluarga penumpang

Waris kepada para penumpang penerbangan MH370 warga China meraung, menangis dan rebah ke tanah pada malam tadi, sebaik perdana menteri Malaysia …

Pendedahan Konspirasi & Penipuan Dunia

MH 370 - TEORI KONSPIRASI DAN PENIPUAN DUNIA<p>(BOLEH BACA, TAPI JANGAN PERCAYA ADMIN YANG DANGKAL DAN LEMAH INI)<p>Adakah anda pernah mendengar teori …

Ini tumpuan kita now

Log In or Sign Up to View

This Facebook post is no longer available. It may have been removed or the privacy settings of the post may have changed.

nak pakai mahkamah didunia atau makamah disana. disna perbutanya salah tetap salah tak bersalah tetap tak berslah tak bolih berbelit pusing lagi perbuatanya... tapi disini atas dunia malaysia apa crita sekejap salah sekejap betul.. di sana nanti mati tak ada sekejab betul sekejab salah bila dihakimi amalan perbuatanya. kalu macam tu sepol mati kena bawa peguam pie sama bila bicara disana nanti.. dulu tak salah sekarang bolih dikilaf pulak..

Hahahaha.. Nape bang..!!?? Hilang semangat ke tengok bendera PR lagi banyak? Ke gaji kena 'janji dicapati'? Kikikiki...

[#FOTO] 'Lelaki kangkung' -- dikenali Ahmad, 64, dari Pahang curi perhatian. #kangkung #kajang #kajangmove #langkahkajang

Share

Kat malaysia lom ada nk

CIA 1Malaysia credit to Chris Chew.

Ini Mesej Fitnah - Jangan Percaya!!!

Tadi aku ada tengok tv3. Aku yakin apa yang polis sebutkan mengenai mesej2 berbaur spekulasi yang membabitkan isu keselamatan ada kaitan dengan …

Great father. Happy daughter.

Bila buka bab Islam.. depa kata aku ni puak PR (PAS).. bila buka bab Melayu.. depa kata aku ni puak BN (UMNO).. itulah fitnah politik demokrasi berparti yang meracuni minda dan jiwa umat Melayu Islam.. dulu bangsa Melayu Islam tidak berfikiran seperti ini, sedarlah wahai bangsaku, dulu kita bertapak dengan khalifah Islamiyyah, bersama kita teguh, taat dan setia pada Yang Satu.. sehingga musuh takut pada Yang Satu.. kajilah, fahamilah dan hayatilah sejarah yang transparent kerana disitu ada pengajaran dan hikmah buat bekal di hari esok, sedarlah bahawa Melayu dan Islam Berpisah Tiada.. situasi dunia kini disana dan disini sedang membawa gelombang-gelombang peristiwa yang dijanjikan oleh Allah SWT dan telah disabdakan oleh Nabi Muhammad SAW, jangan kita terlalu taksub dengan perkara yang bukan bertapak kepada ajaran Islam dan Sunnah Nabi Muhammad SAW.."musuh datang dengan berani, sesama kita saling membenci, musuh serang tanpa disedari, sesama kita tetap memusuhi"..

Ezam pengarah komunikasi Kementerian Kewangan

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak yang juga Menteri Kewangan, melantik Mohamad Ezam Mohd Nor sebagai Pengarah Komunikasi di Kementerian …

Alin Hairuddin

Kapal terbang hilang, panas berpanjangan, ekonomi merudum tak menghalang pemimpin marangkerapu nak puaskan nafsu gila khinzir mereka demi penuhkan poket kroni, sanggup membiarkan parti ini tapi orang solat hajat dihalang. Lembu jika tuan tak beri makanan, khuatir jika ada salah silap dibuat, tapi manusia bila ditimpa musibah, masih buat maksiat, lebih teruk dari lembu moooooo kbt

Amboi iklan dalam versi Kelantan. Rare sungguh! Ambo suko Klate!

Tok Moh dah keluarkan kenyataan setiap menteri yang pernah 'buat hal' dengan dia mesti kena lucut jawatan. KJ takkan nak diamkan. Admin dengan rasmi menghasut KJ untuk menyerang balik. Come on KJ..you can do it.. #GGKJ #Solidarity4KJ.